Saturday, January 29, 2011

RAWATAN GOUT

Jus Herba Kelapa Dara GOUT






CODE : GOUT 


Saiz = 500ml 


RM70.00


Ingredients


Aqua, Cocos Nucifera, Vitis Vinifera, Orthosiphon Stamineus, Solanum Tuberrosum, Cinnamomum Zeylanicum, P. Dactylifera, Habbatus Sauda, Herba terpilih, dan Kondisioner makanan yang dibenarkan.


Jus Herba Bio-asli adalah rumusan dari herba terpilih, warisan zaman berzaman, generasi yang mementingkan kesihatan. Gabungan herba terbaiknya bertindak sebagai perencat oksidase xantina yang mengurangkan penghasilan asid urik,


menghasilkan bahan antosianida, yang berperanan menjadi bahan anti radang, selain berfungsi meningkatkan tahap metabolism, serta melancarkan sistem perkumuhan.


Tubuh tidak akan menghasilkan terlalu banyak asid urik, dan tubuh mudah dapat pula menyingkirkan asid urik yang berlebihan di dalam badan atau tubuh tidak mengalami kesukaran untuk mengeluarkan asid urik dari tubuh mereka. 


Jus Herba Bio-asli bukanlah ubat penahan sakit jika diambil diwaktu-waktu berlaku serangan yang menyakitkan. Ia adalah rumusan herba yang MERAWAT kepada ASAS PUNCA penyakit, sekaligus memulihkannya.


Dengan yang demikian anda tidak perlu bimbang akan serangan ulangan gout 

yang menghantui anda sekian lama.


Malah anda akan sampai kepada tahap TIDAK PERLU lagi BERPANTANG dalam pemakanan.



TESTIMONI PENGGUNA.


Aca , Selayang - serangan Gout yang teruk.


Kalau kalian tengok saiz badan saya, kalian pasti tau apa yang saya hadapi. Sebenarnya saya ni over-weight. Jadi yang terawal menyerang saya adalah gout. Pantang saya ialah limau nipis dan makanan laut. Tak payah cerita tentang bagaimana sakitnya gout ni. Kalau nak tau, berdoa je..lah, supaya dapat gout.
Ubat…? Dah terlupa saya berapa banyak jenis ubat yang saya dah telan. Last sekali saya guna rawatan lintah. Adoi…punya banyak darah saya yang dia orang sedut….ikut suka hati dia orang je….sampai bulat-bulat lintah tu. Mula-mula macam ok. Tapi lama-lama datang balik.

Sakit punya pasal, saya ambik je apa-apa yang orang kata ubat gout. Sekarang saya ambil Jus Herba Kelapa Dara Bioasli. Dah masuk bulan yang ke 5 tanpa ubat lain. Alhamdulillah ok je…. Dua minggu sudah saya cuba makan satu mangkuk kerang…..maklum dah lama berpantang. Suspend gak…. dalam  hati kata , kena ke tak ni…. Tapi tu..la sampai sekarang clear….. Syukran, syukran, syukran

Sakit punya pasal, saya ambik je apa-apa yang orang kata ubat gout. Sekarang saya ambil Jus Herba Kelapa Dara Bioasli. Dah masuk bulan yang ke 5 tanpa ubat lain. Alhamdulillah ok je…. Dua minggu sudah saya cuba makan satu mangkuk kerang…..maklum dah lama berpantang. Suspend gak…. dalam  hati kata , kena ke tak ni…. Tapi tu..la sampai sekarang clear….. Syukran, syukran, syukran.


Din , Gombak - Gout.

Saya buat pertama kali mendapat serangan gout ketika usia saya dipenghujung tiga puluhan, mungkin disebabkan badan saya agak obes. Setakat ini saya tidak pernah menderita sakit, sesakit waktu serangan gout. Cukup dengan angin dari kipas siling rumah saya, untuk saya menjerit. Lebih memeritkan serangan berlaku agak kerap. Sebulan kadang-kala saya mendapat lebih dari 2 serangan.
Nak dipendekkan cerita, setelah mengekalkan pengambilan Jus Herba Kelapa Dara Bioasli, saya dari tak dapat aktif bergerak, kini sudah mampu ber’jogging’. Syukur sangat-sangat, sebab sebelum ni tak tau berapa banyak dah ubat yang saya ambil…tak jalan.




No comments:

Post a Comment